۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۶
کد خبر: ۶۲۲۹۶۵
سردار آقاخانی:

در خاکریز عفاف و حجاب قرار داریم | از آمران به معروف حمایت می کنیم

در خاکریز عفاف و حجاب قرار داریم | از آمران به معروف حمایت می کنیم
فرمانده نیروی انتظامی استان قم با اشاره به اینکه حامی کسانی که در راستای امر به معروف و نهی از منکر فعالیت می کنند، هستیم، گفت: امروز در خاکریز عفاف و حجاب قرار داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار عبدالرضا آقاخانی فرمانده نیروی انتظامی استان قم عصر امروز در آیین افتتاحیه قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر ثارالله استان قم و همایش تقدیر از فعالان امر به معروف و نهی از منکر که در سالن همایش های الغدیر برگزار شد، با اشاره به اینکه فعالیت های قرارگاه ثارالله به صورت فرهنگی انجام می شود، گفت: ما سعی داریم در زمینه عفاف و حجاب در شهر مقدس قم فرهنگ سازی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه ناجا تکلیف شرعی دارد که از جبهه امر به معروف و نهی از منکر دفاع کند، اظهار داشت: فلسفه وجود ما در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، حمایت از مروجان فرهنگ دینی و آمران به معروف و نهی از منکر است.

سردار آقاخانی با بیان اینکه امروز در خاکریز عفاف و حجاب قرار گرفته ایم، ابراز کرد: همه همکاران ما در مجموعه ناجا اعلام کرده اند که تا سر حد مرگ در این زمینه دفاع خواهیم کرد.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم با اشاره به اینکه ما حامی کسانی که در راستای امر به معروف و نهی از منکر فعالیت می کنند، هستیم، ادامه داد: پشتیبانی از آمران به معروف و ناهیان از منکر وظیفه و اولویت مهم ما است؛ بیش از 3 هزار نفر از کارکنان ناجا اعلام کرده اند که به اتفاق خانواده شان مشتاق هستند که در قرارگاه مردمی ثارالله به فعالیت بپردازند.

وی با تأکید بر اینکه آمران به معروف و ناهیان از منکر باید بدون ترس و به صورت جهادی در زمینه امر به معروف و نهی از منکر عمل کنند، بیان کرد: همکاران ما در ناجا اعلام کرده اند که ما در انتظار شهادت در راه عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر هستیم.

سردار آقاخانی با اشاره به اینکه امروز دستگاه قضایی نیز از آمران به معروف و ناهیان از منکر حمایت می کنند، یادآور شد: امروز ما نیز در کنار مجموعه عظیم بسیج و حزب اللهی ها بوده و از اقدامات آنها حمایت می کنیم./841/پ202/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 9
حسین ثالث موید
ارسال نظرات